تاریخ : دوشنبه, ۱۹ آبان , ۱۴۰۴ Monday, 10 November , 2025

کیفیت گرایی، مبنای ارایه خدمات به گردشگران است

  • کد خبر : 6531
  • 25 آذر 1393 - 11:24

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: کیفیت گرایی، مبنای خدمات گردشگری استان قرار گرفته و گردشگران در نوروز ۹۴ به حتم خدمات را با کیفیتی برتر از همیشه دریافت می کنند.

حمیدرضا آذرپور افزود: شش ماه دوم سال، فرصت مناسبی برای برنامه ریزی است بر همین اساس از مهرماه امسال برنامه های آموزشی بر مبنای ارایه کیفیت بهتر طرح ریزی شده است.

وی اظهار کرد: بر همین اساس ۱۱۰نفر از فعالان گردشگری استان در آزمون راهنمایان ایرانگردی، طبیعت گردی و مدیران فنی شرکت کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ادامه داد: مهمترین زیرساخت در توسعه گردشگری، آموزش نیروی انسانی فعال در این حوزه است که ارتقای سطح علمی فعالان این عرصه را به دنبال دارد.

آذرپور با اشاره به دوره هایی همچون راهنمایان ایرانگردی، طبیعت گردی و مدیران فنی تور بیان کرد : این دوره با همکاری اداره کل میراث فرهنگی با همکاری موسسه آموزشی پایدار گیل برگزار شد.

وی افزود: آموزش به حتم کیفیت ارایه خدمات را در پی دارد و این امر موجب ماندگاری گردشگران و در نهایت توسعه و رونق گردشگری را درپی خواهد داشت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به این موضوع که هر سال بر میزان ماندگاری گردشگران استان افزوده می شود، اظهار امیدواری کرد که برنامه ریزی های انجام شده بر مبنای کیفیت گرایی در نوروز ۹۴ رضایتمندی گردشگران و افزایش میزان ماندگاری را در پی داشته باشد.

۷۵ هتل ،۲۰ هتل آپارتمان ، ۶۹ مجتمع گردشگری ، ۴۲مهمانپذیر ،۷۳۶ منزل استیجاری ،۱۸۲ واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و ۵۶ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان وجود دارد./ایرنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تحریریه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد، منتشر نخواهد شد.