تاریخ : سه شنبه, ۲۰ آبان , ۱۴۰۴ Tuesday, 11 November , 2025

رونمایی از ۲۰ محصول در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

  • کد خبر : 3434
  • 09 اسفند 1392 - 14:53

رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال با اشاره به رونمایی از ۲۰ محصول در هفتمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، گفت:‌ نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال محل مانور و تمرین بخش خصوصی در حوزه فرهنگی است.

حسن نجفی‌سولاری در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با اشاره به سؤالاتی که درباره شیوه برگزاری این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال مطرح می‌شود اظهار داشت: عده‌ای می‌گویند دولت برای نمایشگاه‌های سال‌های گذشته رقم‌های میلیاردی هزینه کرده و یارانه داده است و می‌گویند چرا مسیر نمایشگاه از مصلی به نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران تغییر کرده است.

رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال با بیان اینکه در شرایط حاضر برای همه بخش‌ها باید چشم‌ها را شست و طور دیگر دید، ادامه داد: این نمایشگاه یک مانور و تمرین برای حضور بخش خصوصی در حوزه فرهنگی است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه مانور همکاری دولت، حاکمیت، بخش عمومی و خصوصی است و همچنین تمرین آوردن حامیان متعدد از جمله مجلس، صدا و سیما و شورای عالی فضای مجازی در کنار بخش خصوصی است.

رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال با بیان اینکه آنجا که محتوا و خدمات از هم جدا شوند نتیجه آن لائیک شدن تکنولوژی است، بیان داشت: این نمایشگاه مانور همگرایی و تجمیع نرم‌افزار، سخت‌افزار و دانش‌افزار است.

مشاور وزیر ارشاد در ادامه سخنان خود با اشاره به رونمایی از ۲۰ محصول در سطح جهانی در این نمایشگاه اضافه کرد: از دانشگاهیان، مطبوعات، روشنفکران و نقادان تقاضا دارم درباره نحوه و شیوه برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نسبت با دوره‌های گذشته قیاس مع‌‌الفارق نکنند.

نجفی خاطرنشان کرد:‌ نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال مانور قدرت جوانان در تولید و محل تعامل دنیا با سایر کشورها است.

انتهای پیام/فارس

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تحریریه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد، منتشر نخواهد شد.