تاریخ : سه شنبه, ۲۰ آبان , ۱۴۰۴ Tuesday, 11 November , 2025
بیانیه؛

راهبرد مشارکت مردم با دانشگاه علوم پزشکی گیلان

  • کد خبر : 75109
  • 13 مرداد 1400 - 10:08

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان( وب دا) ؛ در راستای مصوبه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری مبنی بر اینکه شهروندان حق دارند تا سیاست ها، فرایندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند، دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیانیه” راهبرد مشارکت مردم با دانشگاه علوم پزشکی گیلان” را صادر کرد. متن بیانیه بشرح زیر است:

راهبرد مشارکت مصوب دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 

این دانشگاه در جهت رسیدن به اهداف سازمانی خود در حوزه های ۱- تامین، حفظ و ارتقاء سلامت آحاد مردم ۲- تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد ۳- تولید دانش نوین، نهایت سعی و تلاش خود را می‌نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر، رضایتمندی ذینفعان خود را شامل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، دانشجویان، بیماران، تامین‌کنندگان، عموم مردم، نهادهای عمومی را تأمین نماید.

  – تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات  بهداشتی درمانی استان گیلان( www.gums.ac.ir)   مجهز به امکان ثبت انتقادات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی  از طریق ” انتقادات و  پیشنهادات” می‌باشد. در این قسمت شما می‌توانید، به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفنه و ۲۴ ساعت روز می توانید انتقادات و پیشنهادات خود راثبت نمایید . به محض ثبت انتقاد و پیشنهاد سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد. 

  در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس‌پذیری تارنما، دسترس‌پذیری اطلاعات،  بیانه حریم خصوصی و  بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.

– تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان گیلان  به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

– سامانه ملی ۱۹۰ به منظور پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بهداشتی درمانی هموطنان عزیز مهیا و بصورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات شما عزیزان خواهد بود.

– برای برقراری ارتباط با ریاست دانشگاه از طریق  منوی درگاه ارتباطی اقدام فرمایید و برای برقراری ارتباط با سایر حوزه ها به بخش  ارتباط با ما مراجعه فرمایید.

 – جهت آشنایی با خدمات قابل ارائه در هر بخش می‌توانید به  میز خدمت الکترونیک مراجعه نمایید.

– این تارنما مجهز به امکان دریافت درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش  مدیریت بازرسی، – ارزیابی عملکرد  و پاسخگویی شکایات، و تکمیل  فرم درج شکایات  می باشد

–  در صورت تمایل به منظور ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات می‌توانید  نظر سنجی دریافت خدمات را تکمیل فرمائید.

 – پست الکترونیکی روابط عمومی دانشگاه به آدرس  Ro@gums.ac.ir جهت دریافت پیام های شهروندان و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است .

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تحریریه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد، منتشر نخواهد شد.